Tillbaka på hemmaplan

Efter att ha spenderat slutet på förrra veckan i Norrland kom vi igår hem igen. Resorna har gått superbra, flyga var inga problem, han blev inte ledsen varken när vi lyfte eller landade. Hade honom i bärsele mesta tiden på flygplatsen (efter att jag checkat in vagnen), och där var han nöjd, skrattade och charmade alla =)
 
Dagarna hos Lina var underbara, gjorde inte så mycket utan njöt mest av att ses. Pratade en massa, busade med Emil, gick promenader, var ner på stan en sväng samt var på adventsmiddag hos Linas föräldrar. Är trist att hon bor så långt borta så att vi inte kan ses oftare, men är alltid lika trevligt när vi väl ses!
 
Emil har under helgen varit lite småförskyld, och är idag jättehängig. Han är snorig och har hosta, stackars liten! Hoppas att det vänder snart, just nu sover han och jag hoppas att han är lite piggare när han vaknar. Sen verkar han nu ha smittat mig också, då jag imorse vaknade och hade sjukt ont i halsen, kunde knappt svälja. Tog då en ipren och sov en stund till, och nu känns det mycket bättre, känner mig dock lite seg. Får hoppas att det inte blir värre, för imorgon ska jag ju iväg på julbord med jobbet, Vore ju trist om jag fick halsfluss eller nåt liknande just nu..
 
Nej, kanske ska passa på att göra lite nytta när Emil nu sover. Ska ta och sätta upp julgardiner och fixa lite adventsfint, har inte hunnit gjort det än eftersom jag varit borta hela helgen... Ljusstakarna i fönstrena har Simon satt upp, men det är också allt. Så är väl dags att sätta lite fart!
 
Hoppas att ni har en fin dag!
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0