2 månader

Idag blir våran lilla prins hela 2 månader! Tiden går så ruskigt fort, tyckte det var nyss som jag låg där på förlossningen med lille Emil nyss upplagd på mitt bröst och försökte fatta vad det var som hade hänt. Att han verkligen var ute nu, att vi fått en liten pojke (trodde ju att vi skulle få en flicka), att den som bott i min mage i nästan 9 månader äntligen var ute nu! Att han var här för att stanna. Första dagarna var som i en dimma, vi levde i våran lilla bubbla och försökte smälta att vi nu var 3 stycken, att vi ÄNTLIGEN var en familj!
 
Nu har det gått 2 månader och på ett sätt så har jag väl smält allt det nya, men på ett sätt kan jag fortfarande inte fatta att vi har haft sån tur som fått en helt underbar liten pojke! Även om jag tycker att det var nyss som jag låg där på förlossningen, så känns det samtidigt som att han alltid har funnits här, kommer knappt ihåg hur vårat liv var innan vi hade Emil.
 
Han förgyller våra dagar bara genom att finnas till, och för varje dag som går så växer sig kärleken starkare (hur det nu är möjligt). Han ler mer och mer nu för varje dag, och varje leende får mitt hjärta att smälta!
 
Nu ikväll satt vi en hel timme i soffan och bara myste, han satt lutad mot mina lår och vi lekte med en skallra. Han log och var glad hela tiden, och en timme har nog aldrig gått fortare!
 
Älskar dig så mycket min underbaraste älskling! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0