Fika med tjejerna

Skrev nyss ett långt inlägg, och sen när jag skulle posta inlägget så blevd et nåt fel och allt försvann! *suck*
 
Njuter iallafall av det fina vädret som har varit igår och idag, enda nackdelen är att Emil blir trött och slö, är även svårt att veta vad man ska klä på honom... Idag somnade han tidigare än vanligt och jag hoppas att det beror på att han var extra trött av värmen, och trots detta sover skapligt inatt. =) är inte så sugen på att han ska vakna pigg och utvilad runt 4 imorgon bitti, för då har han ingen pigg och utvilad mamma =P
 
På förmiddagen tog vi det lugnt och myste alla 3, då Simon inte börjar jobba fören 13.30. Vid halv tolv mötte jag och Emil upp Sofie och Cornelia och vi tog en promenad innan vi gick hem till Elin för fika med några fler mammor och bebisar! Var lika trevligt som vanligt, och idag fick vi även träffa Elins lilla dotter Lenora för första gången! Hon var supersöt och jätteliten, kommer knappt ihåg att Emil varit nästan lika liten! Tiden går alldeles för fort!
 
Nu ska jag ta och fixa lite med fotoalbumet och sen ta och packa lite kläder åt mig och Emil för imorgon åker vi hem till mina föräldrar så fort Simon slutar jobbet! Simon och pappa ska fiska under helgen!
Sen ska jag försöka komma i säng skapligt för man vet ju aldrig hur tidigt Emil tänker vakna, och jag är ordentligt trött!
 
Hoppas på att det fina vädret håller i sig imorgon också, isåfall får det bli en promenad! Om det är någon som är sugen på att hänga med och promenera är det bara att ni hör av er! =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0