Hemma och vänder

Idag åkte vi hem från mamma och pappa för att vara hemma ett par dagar innan vi fortsätter semestern i Örebro tillsammans med Simons familj.
Men ska bli skönt att bara vara hemma ett par dagar, har ju knappt varit hemma alls de senaste 3 veckorna, eftersom vi bott hos farmor och farfar 2 veckor, och nu varit hos mamma o pappa en vecka..
 
Imorgon förmiddag blir det en promenad tillsammans med Sofie och Cornelia, innan vi vid 13 ska till BVC. Ska bli roligt att se vad han väger nu, för 2.5 vecka sedan vägde han ju 4065g, skulle inte förvåna mig om han imorgon väger över 5000g. =P han äter massor och växer så det knakar. Han börjar bli riktigt rund om magen och låren har blivit lite knubbiga, gosigaste plutten! <3
 
På em ska jag sen träffa Linda, så hela dagen är planerad, men gör inget då det bara är roliga saker på agendan! =)
 
Igår var vi på kupolen en sväng och shoppade, och blev rätt mycket shopping. Blev en del kläder både till mig, Simon och till Emil. Sen blev det en skallra, en speldosa och en sängmobil till Emil också! Lägger in en bild på allting vi kom hem med... sängmobilen är inte med på bilden, lägger upp en enskild bild på den imorgon.
 
Nu ska jag titta lite mer på tv, och sen blir det sängen. Emil har varit otroligt gnällig idag, och endast sovit korta stunder, ända långa sovstunden var i bilen då han sov nästan 2 timmar, annars har han bara sovit max en halvtimme åt gången, och det är inte alls likt honom. Nu sover han sedan en dryg timme, och jag hoppas att han ska sova bra inatt, han borde vara supertrött! =P
 
God Natt på er!
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0