På besök i Dalarna

Ja, nu har semestern börjat, Simon jobbade sista dagen i fredags, och igår morse så åkte vi hem till mina föräldrar. Resan gick bra förrut de sista 20 minuterna då Emil skrek oavbrutet.
 
Idag blir det mest slappande, har lite ont i halsen så ska ta det lite lugnt och vila. Är iallafall skaplogt väder, solen tittar fram då och då och de stunderna är det riktigt varmt! Emil ligger inne och sover, men borde snart vakna, och då ska han och jag gå ut en stund.. de andra är redan ute och jobbar i trädgården... simon klipper gräset =)
 
Ska vara här nästan hela veckan, och än sålänge har vi inga planer alls, förrutom att jag ska in till Falun och träffa Jenny och Nova en dag... sen blir det nog en tur till Borlänge och kupolen också, sen får vi väl se vad vi hittar på mera!
 
Nu hör jag att Emil är på G att vakna, så ska avsluta här och mysa lite med min skatt.
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0