Tiden går så ruskigt fort

Idag blir våran älskling 10 veckor, galet vad fort tiden går!!
 
Igår åkte jag och Emil tåg till Stockholm för att hälsa på Lillemor! Var en härlig dag med fint väder, mycket fikande och en massa snack! väldigt mycket bebissnack, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag ganska nyligen fått en bebis och hon ska snart få en! =)
 
Idag har jag spenderat dagen ute hos Linda, vädret har ju inte varit det bästa men vad gör det när man har trevliga personer att spendera den med inomhus =)
 
Nu är Simon ledig 2 dagar, underbart! Mysigt att bara kunna umgås alla tre, och jag har blivit lovad sovmorgon imorgon och det ser jag väldigt mycket fram emot! =) Har varit så otroligt trött de senaste dagarna, så hoppas att det blir bättre efter lite sovmorgon!
Blir nog även en tur ner till stan med mina älsklingspojkar imorgon, men resten av dagen blir det nog mys hemma!
 
Ska nu ta och plocka undan lite kläder som ligger framme, och sen blir det sängen!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0