Uppe med tuppen!

Har en glad liten skrutt som ligger på en filt på golvet och viftar. Han är nästan alltid glad och pigg på morgonen när han vaknar, ofta vill han helst inte sova efter klockan 6, så gäller ju att man själv ser till att komma i säng i tid på kvällen så att man inte är helt medvetslös på morgonen. Man vill ju kunna njuta av våran goa pojke på mornarna. =)
 
Har ätit lite frukost, men ska ta en macka också... Sen blir det troligtvis en promenad med Sofie och Cornelia vid 10-tiden... bara vädret sammarbetar med oss... När jag var uppe och ammade inatt så öste regnet ner, men nu så tror jag att det är uppehåll faktiskt =)
Sen lutar det åt att vi åker mot Örebro på eftermiddagen idag, hade inte helt bestämt om vi skulle åka idag eller imorgon, men vi tror att det blir idag! Så dags att ta tag i det sista av packningen kanske, har en hel del kläder som hänger på tork som ska packas ner!
 
Jag hoppas att det här gråa, trista vädret bara är en tillfällighet, för jag vill ha mera sol! Speciellt eftersom vi ska spendera veckan ute i simons mammas sommarstuga, och det blir bra mycket trevligare om det är fint väder!
 
Nej, dags att ta tag i dagen!
 
Ha en riktigt härlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0