Svensk sommar

Måste bli bättre på att uppdatera, men de senaste dagarna så har inte blogg.se-appen fungerat, därav brist på inlägg. Nu skriver jag från datorn och fick se att de gjort en massa förändringar på blogg.se så jag hoppas nu att styckesindelningen fungerar, då det var därför som jag slutade blogga från datorn. Inge roligt att läsa en text om det inte finns några stycken.
 
Dagarna rullar på och vi bor fortfarande i farmor och farfars hus i Malmköping. Ska bo här till på fredag, då det blir att åka hem till lägenheten och packa ihop inför semestern, och på lördag bär det av till mamma o pappa i dalarna där vi ska spendera första semesterveckan! Andra veckan kommer att spenderas i Örebro med simons familj. =)
 
Vädret har ju inte varit det bästa den här veckan, även om det igår och idag är betydligt bättre än i måndags då det vräkte ner hela dagen, blää.. Spenderade då dagen med att äta lunch på stan med mina två älsklingar, och sen på eftermiddagen blev det fika med Bitte och Agnes. =) 
Igår följde jag med Simon in till eskilstuna när han skulle jobba. Var ner på stan och fikade med Jonas.
 
Simon åkte precis till jobbet och Emil sover, så jag passar på att sitta här en stund, skönt med lite egentid ibland =)
 
Får väl se om det här fungerar nu, alltså att jag får texten uppdelat i stycken och inte allt i en enda klump. Fungerar det så kommer det troligtvis bli lite mera bloggande framöver, då det är betydligt lättare att blogga från datorn än från mobilen. Så håller tummarn!
 
Ha det så bra sålänge! =)
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0