Onyttig dag

Det här måste vara en av de mest oproducerande dagarna på väldigt länge! Ska jag vara ärlig har inte gjort någonting! Diskade imorse innan frukost, men sen har jag bara glidit omkring... Suttit och hängt vid datorn en del, läst lite i en bok... Och sovit middag, och nu är klockan 15, snart kommer hjärtat hem och vi ska fortsätta med förberedelserna inför tapetseringen på söndag.
Såna här dagar får det inte bli för många när jag ska börja vara hemma nästa vecka. Även om jag ska ta det lugnt så har jag ju en massa saker jag borde ta tag i, planering och pysslande... Funderar på om jag ska ta fram pysselsakerna en stund nu, så känns det som jag gjort nåt när hjärtat kommer hem :)

I helgen är det jobb som gäller, gör 3 kvällar i rad, så lär ju kännas att man lever på söndag kväll! :)

Vad ska ni hitta på i helgen? Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0