Grattis älskling! <3

Idag fyller min älskling 25 år! Började dagen med mysfrukost (dock vid köksbordet, äta i sängen är ingen hit när man är hög gravid :p) och då fick också hjärtat sin present från mig som var väldigt uppskattad =) han fick nämligen ett Wii, något han velat ha i flera år.. Så förmiddagen spenderade han med att testa spelet och jag bakade och fixade inför eftermiddagens kalas.

På eftermiddagen var Simons föräldrar med respektive, Sofia och Rikard, samt min farmor, farfar och mormor här på fika. Mycket trevligt!! :)

Kvällen bjöd på grillad mat och lite Wiispelande och nu ligger vi däckade i soffan och ser på mästarnas mästare.

Känns i kroppen att jag varit igång hela dagen, har rätt ont i fötterna som de senaste dagarna blivit rejält svullna. Imorgon ska jag ligga med fötterna högt stora delar av dagen, och på kvällen får jag hjärtligt besök av min fina Claire! <3

Lägger in lite bilder från dagen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0