1 November

Känns superkonstigt att det nu är november, det är ju snart vinter liksom... Sen har vi så länge väntat på oktober, eftersom det var månaden då vi skulle gifta oss, och sen skulle det vara dop, och nu är allt över.. Känns lite konstigt. =P
 
Idag har varit en mysig dag! Jag och Emil tog en sovmorgon efter att ha varit vakna en del inatt (*suck*) och sen vid lunch fick vi besök av Linda och Max. Då Max hade somnat i bilen påvägen hit så bestämde vi oss för att ta en promenad så att han kunde sova vidare. Och blev en ganska så lång promenad på typ 2.5 timme, men var riktigt härligt väder ute och var riktigt mysigt att bara gå och prata. Var ett tag sen vi sågs bara vi, så var riktigt välbehövligt =)
 
Emil har idag bara sovit drygt en timme sammanlagt på hela dagen, men jag tyckte ändå att han höll i ganska bra fram tills han slocknade vid 18.30 =) Läggningarna går (peppar, peppar) faktiskt bättre och bättre. Han vaknar fortfarande till ett par-tre gånger, men det går fortare och fortare att få honom att somna om. Inatt håller vi tummarna att han är så trött så han sover bra hela natten, för han borde verkligen vara trött efter den här dagen. =)
 
Nu ska jag ta och röja lite i köket då disken står kvar sen middagen. Har även gjort barnmat åt Emil ikväll, så finns en del som behöver röjas undan. Sen ska jag kasta mig i soffan och inte röra mig ur fläcken resten av kvällen. Simon är och tränar innebandy, så jag har soffan helt för mig själv! =)
 
Bokade förresten flybiljetter häromdagen. Jag och Emil ska åka till Umeå 29nov-3 december och hälsa på Lina. Ska bli jätteroligt, och är verkligen på tiden att jag åker och hälsar på henne  nu!
 
Nej, köket var det! Trevlig kväll på er!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0