Fars dag

Idag är det Simons första dag och dagen till ära så fick han först sovmorgon, och sen blev han väckt av mig och Emil som kom med ett paket! =)
 
Sen på förmiddagen kom mamma förbi och hon stannade även och åt lunch. På eftermiddagen följde jag med henne ut till morfar och Kristina för lite farsdags fika. Där träffade vi även John&Hanna samt Patrik&Bitte med barn. Mycket trevligt var det! Simon var inte med då han hade innebandymatch i Malmköping. =)
 
Nu ikväll har vi ätit pizza och bara hängt i soffan, Emil har dock haft ont i magen under kvällen och det tog ett par timmar innan han kom till ro och somnade. Men nu sover han iallafall gott och jag hoppas att han kommer fortsätta att göra det hela natten!
 
Nattjobbet igår gick väldigt bra, vi hade att göra hela natten, men på ett sätt är det rätt bra för då går tiden fort och man hinner inte känna efter om man är trött! Var jätteroligt att komma tillbaka dit igen och jobba och jag hoppas att det blir nåt mera pass snart. =) Hoppas även att det snart blir något pass på akuten också, jag saknar verkligen det jobbet också!
Imorgon blir det iallafall lunch med några arbetskamrater från akuten, det ser jag mycket fram emot.
 
Blev även lite fika på hemmaplan eftersom Simon inte var med ut till morfar =)
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0