Finns det hopp?

Vågar inte säga för mycket, men ikväll drack han faktiskt en del välling (visserligen ganska utspädd, men ändå) som dryck till gröten. Är kanske ett litet steg men iallafall ett steg framåt vilket gör att jag orkar kämpa vidare. Kändes lite motigt tidigare idag då det kändes som att det gick sämre och sämre för varje gång vi testade, men nu kanske... Men ska inte säga för mycket för han kanske totalvägrar igen vid nästa försök...
 
Imorgon kväll är det dags för första arbetspasset på akuten sen Emil kom. Ska bli riktigt roligt, men är samtidigt nervös, är ju ett tag sen. Men ska också bli skönt att få vara borta en kväll och överlåta vällingkrånglandet till Simon. Och det kommer säkert gå mycket bättre när jag inte är hemma, för då finns liksom inga alternativ, förrutom gröt. Men det finns inga bröst hemma ;)
 
Simon är iväg och tränar innebandy ikväll (som vanligt :P) och Emil sover så jag ska nog ta och sätta mig och pyssla en stund innan sovdags. Ska dock försöka komma i säng i tid ikväll så jag är pigg imorgon när jag ska jobba. Igår blev det rätt sent då jag fastnade framför "vem kan slå filip och Fredrik?" så skulle behöva lite mera sömn inatt =)
 
Ha en trevlig kväll! :)
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0