I love it

Spinningpasset idag gick bra, var ett riktigt roligt pass som det var lätt att ge gärnet på, så vi får väl se hur kroppen mår imorgon. Känner redan nu lite träningsvärk i låren. Men det är så häftigt med träning att när man väl kommer igång så vill man bara fortsätta. Skulle gärna träna imorgon också, men eftersom jag inte tränat ordentligt på sålänge så känner jag att en vilodag imorgon kanske inte är helt fel. Får bli en långpromenad i vilsta med Emil istället tror jag, så gör jag nån nytta iallafall =)
 
Blev även en del shopping på stan, köpte till exempel helt spontant en vinterjacka. Fast egentligen så behövde jag ju en ny, men hade inte riktigt tänk köpa en precis nu, och kanske inte en så dyr... Men den var jättefin, så jag är nöjd. Blir kanske en bild senare idag eller imorgon =)
Sen blev det även lite material till julkorten inhandlat, tänkte att det är bäst jag sätter igång i tid i år, eftersom man inte har så mycket tid varje gång jag sätter mig =)
 
Har blivit lite mer uppdaterat de senaste dagarna, men känns roligare att skriva nu när jag satt igång med träningen, är roligt att gå tillbaka och kolla på också. Men får väl se hur länge det håller i sig med lite tätare uppdateringar.
 
Till middag så blev det en god hemmagjord skaldjurssallad.
 
(Ber om ursäkt för usel bild)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0