Laddar för nattjobb

Emil sover och jag sitter här vid datorn med ett glas cola och lite godis. Klockan tickar på och jag ska snart iväg och jobba natt på neonatal. Ska bli jätteroligt, men är just nu väldigt nervös, men det är bara för att jag inte har jobbat så länge. Kommer ju inte ihåg några rutiner alls känns det som så jag tror att det kan bli en virrig natt. Stackars den sköterska som ska jobba med mig!!
 
Ska ta och plocka ihop det sista innan Linda kommer. Hon ska sitta här hos Emil tills Simon kommer hem från jobbet, han slutar 22...
 
Lägger in bilderna på nappburken och jackan som jag lovade er igår =)
 
 
 
Ha en trevlig fredagskväll!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0