Lilla hjärtat <3

Min lilla skrutt mår inge bra, har haft feber av och till en hel vecka nu och det går liksom inte över, så på em blir det besök på VC för att få träffa en läkare. Han har varit lite piggare nu onsdag och torsdag när vi var i uppsala, men han hade ändå febertoppar på över 38, så helt bra var han ju inte. Och idag är han riktigt hängig, vill ingenting, helst bara bli omkring buren. Han har heller inte sovit speciellt mycket så han är ju egentligen supertrött, fast nu sover han äntligen, och jag hoppas att han sover mer än en kvart denna gång. Han kan få sova 45 minuter till iallafall, sen måste vi gå ner till VC.  
 
Själv känner jag mig också lite småseg, men beror nog mest på sömnbrist, natten till igår blev inte många timmar, inatt var lite bättre men ligger nog fortfarande efter i sömn.
 
Uppdaterar väl igen ikväll eller imorgon, jag hoppas nästan att de hittar nåt på vårdcentralen så att han kanske kan få medicin så att han sedan kan få bli frisk! Vill ha tillbaka min glada bebis igen! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0