Min duktiga pojke! <3

Natten gick högt över förväntan. Han hade lite svårt att komma till ro igår kväll, men sen sov han till 01.30. Då var jag vaken nästan två timmar, men sista timmen sov han i princip men kom inte till ro ordentligt utan vaknade var 5e minut så det var ingen ide för mig att lägga sig. Han tog då även tillslut flaskan och drack lite välling. Sov sen till strax före 6, tog då flaskan direkt när jag erbjöd honom den och somnade sen om till 8. Mycket stolt mamma är jag =)
 
Under dagen idag har han även druckit lite ersättning, vilket han alltid nobbat tidigare. Som en bra avslutning på första amningsfria dygnet åt han 145ml välling och somnade som en stock! Verkar som att vi kanske kan få till lite rutiner nu framöver om det fortsätter så här =) Men ska inte ropa hej än, kommer säkert några bakslag =P
 
Nu ska jag ta och fixa lite i köket och plocka undan lite i gästrummet. Mina föräldrar och min bror kommer och ska sova över imorgon så måste göra lite plats åt dem.
Fast först kommer några i mammagänget och fikar, ska bli trevligt, känns som att det var ett tag sen vi sågs nu, missade ju förra veckan eftersom Emil var sjuk.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0