Ny vecka

Måndag morgon då, och solen skiner. Här har vi haft en seg morgon, jag har varit supertrött eftersom jag som vanligt somnade alldeles för sent igår! Skärpning!
 
Nu sover iallafall Emil lite middag och jag har nyss utplånat disken i köket och ska alldeles strax ta och sätta på mig lite anständiga kläder eftersom vi ska ner till stan och äta lunch med Anna-Lena och Sandra. Funderar på om jag ska ta bussen ner eller om jag ska gå, och eftersom jag nog kommer ta bussen hem så borde jag verkligen gå ner. Speciellt eftersom det nog kommer bli lite ont om träning den här veckan då Simon jobbar rätt mycket, plus 3 innebandyträningar, och de 2 dagarna han är ledig så ska vi åka och hälsa på Sandra och Magnus i Uppsala. Så gäller att ta vara på vardagsmotionen! =)
 
Nej, byta ut mjukisbyxorna mot ett par jeans och fixa lite innan det är dags att gå. Om inte Emil vaknar av sig själv snart så måste jag väcka honom också!
 
Hoppas att ni får en härlig dag! Solen skiner ju iallafall! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0