Tisdag

Idag har jag och Emil haft en mysig hemmadag. Vi var ju uppe redan vid 6, men vid halv 8 så somnade Emil om igen och jag passade på att göra detsamma så vi sov ända till 9. Superskönt! Sen när vi fått på oss lite kläder och fått lite frukost i magen så tog vi en promenad, jag behövde posta ett brev och sen så var det rätt härligt väder ute.
 
När vi kom in igen så var det snart dags för lunch och sen sov Emil middag. Då passade jag på att röja lite men det blev även lite egentid vid datorn.
 
Nu ikväll har Emil myst med sin pappa medans jag fixade middagen. Blev vofflor, var så himla gott då det var en evighet sen jag åt det! underbart!
 
Nu sover Emil sen en liten stund, och jag och Simon ska strax slänga oss i soffan och se en film, innan det är dags för sängen. Har bestämt oss för att sova tidigt ikväll då vi båda har varit sjukt trötta idag. Imorgon är Simon ledig så då blir det en del hemmafix samt en tur ner till stan för att fixa ett ärende!
 
 Förresten så är träningsvärken inte så farlig idag som jag trodde att jag skulle ha. ;)
 
Ciao!
 
Så jäkla gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0