Underbar helg! <3

Har varit en riktigt härlig helg fylld med en massa fina människor! <3
 
I fredags blev det först lite fika här hemma med Carro, Ewe och Sofia plus deras små änglar så klart =) Hade bakat en tårta till fikan dagen till ära:
 
 
På kvällen kom sen mina föräldrar och min bror och det blev god mat, lite vin ( fördelen med att ha slutat amma, jag kunde ju nu få ta ett glas vin =) ) och kortspel. Var riktigt mysigt att ha hela familjen samlad, blir inte så ofta nu för tiden.
 
 
På lördag fm fick både jag och Simon sovmorgon, då pappa och mamma tog hand om Emil fram till klockan 9. Var så skönt att få sova ut! =) Efter frukost så tog jag och mamma en promenad ner till sveaplan där klädhuset M hade 50% rabatt på alla barnkläder. Var en massa folk och långa köer, men gjorde en hel del fynd =) Efter det så kom mormor och farmor över på lite födelsedagsfika.
På eftermiddagen var Simon iväg och spelade innebandy, och mamma och pappa åkte hem efter att ha ätit lite middag. Kvällen blev lugn och spenderades i soffan framför "så mycket bättre" och "X-factor" från i fredags.
 
Idag på förmiddagen så var jag och Emil ute hos Linda. Blev en massa prat och mys med henne och hennes goa barn! <3
På eftermiddagen fick vi sedan besök av Måna, H-I och Patrik. Var ett tag sen vi träffades nu, så blev en mycket trevlig em! Måste lägga upp en bild på de fina blommorna jag fick! =)
 
 
Nu ska jag ta och gå och lägga mig, är en ny dag imorgon! Och den börjar med en promenad tillsammans med Michela imorgon vid 9 =)
 
God Natt!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0