Vågar jag säga det??

Men inatt var faktiskt en mycket bättre natt än på väldigt länge. Han kom till ro mycket snabbare än i fredagskväll, vaknade några gånger gråtandes (tror att han drömmer mardrömmar) åt sedan inte fören vid 2 och sov sen till strax efter 5 då han tyckte att det var dags att gå upp. Var dock inte hungrig ens då utan var uppe med pappa i över en timme innan det var dags för lite frukost. Var andra kvällen som han fick gröt innan läggdags igår, första kvällen verkade han få lite ont i magen, men det märkte vi inget av igår så håller tummarna för att vi nu har hittat ett vinnande koncept. =)
 
Nu sover Emil en förmiddagslur och jag borde egentligen ta tag i disken och plocka lite i lägenheten, men jag hamnade istället här. Sen när han vaknar så ska han få lite lunch innan vi packar ihop oss och åker ut till tuna park för att äta lunch med Linda. Sen när Simon kommer hem så tror jag att det får bli en liten joggingrunda, isåfall så blir det den första sen Emil kom (skäms på mig).
 
Imorgon är Simon ledig så då blir det mys med hela familjen =) Nej, dags att ta mig i kragen och sätta fart!
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Har ni också en nattstrulare?? Agnes har varit vaken mycket om nätterna! Jobbigt, hoppas att det vänder nu med gröten! Hur gammal är han nu? Och att jogga låter väl jättebra! Jag var nyss ute! Har hållit igång 3 månader nu. Jätteskönt att komma igång efter graviditet! Heja heja!

Svar: I början sov han jättebra, åt bara ett par gånger varje natt, men nu sista månaden har det blivit värre och värre och han ville gärna äta minst varannan timme, kändes inte helt ok. =P Men nu verkar det kanske ha vänt, för även inatt var en bra natt med bara en matning. Så håller tummarna. Han är ca 5,5 månad, blir 6 månader den 22a november. Hur gammal är Agnes.
Ja, var jättehärligt att komma ut, och idag har jag världens träningsvärk =P Vad duktig du är som hållit på i 3 månader, jag borde också börjat tidigare, men har varit så lat, men nu ska det bli ändring =)
Cessan

2012-11-04 @ 12:14:07
URL: http://krypinhossimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0