Då var det över

Ja, äntligen är helgen över och en ny vecka har nu börjat. Begravningen var som väntat frukstansvärt jobbig, men väldigt vacker. Har fortfarande inte fattat att han är borta, och jag saknar honom varje dag.
 
I lördags var det dopförberedelser som stod på schemat. Mamma kom in till Eskilstuna och hjälpte mig att ställa upp bord och stolar i lokalen samt att duka m.m. Sen på kvällen kom Emelie på besök. Hon skulle sjunga på dopet dagen efter och hon kom redan på lördagen så att vi skulle hinna umgås lite :) Blev en lugn kväll med god mat, onyttigheter och en massa snack! =) Dock var alla tre väldigt trötta och det blev sängdags hyffsat tidigt.
 
Igår var det dags för älskade Emils dop. Allt flöt på bra och allt var väldigt lyckat. Han fick även en massa fina presenter. Tusen tack till alla inblandade! <3 
Själva dopet var väldigt trevligt, men måste erkänna att det är såå skönt att allt är över nu. Har varit lite väl mycket sista tiden och det ska bli skönt att pusta ut nu, och bearbeta allt.
 
Ídag blir våarn älskling 5 månader, helt ofattbart! Kan inte förstå att vi "bara" haft honom i 5 månader, samtidigt som tiden gått så otroligt fort! Är så fantastiskt att följa hans utveckling, är så häftigt vad fort han lär sig! =) Nu äter han en portion mat om dagen (antingen en portion gröt eller en portion mat) , och vi ska snart börja ge både en portion gröt och en portion mat. Han börjar bli så stor, om en månad är han liksom ett halvår, helt sjukt!
 
Ska strax ta och gå och lägga mig då jag dragit på mig en förskylning. Simon jobbar kväll idag så jag sov halva förmiddagen, men trots detta har eftermiddagen varit lite småjobbig. Emil har nog tyckt att jag har varit tråkig. =P
 
Imorgon fm är det dags för ett nytt BVC besök och även dags för den andra vaccinationen. Hoppas att han inte blir lika påverkad som förra gången!
 
Hoppas att ni har en trevlig måndagskväll!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0