En ny dag!

God Morgon!
 
En ny dag idag, och jag hoppas att det blir en bra dag! Gårdagen slutade ju inge vidare med mer än 1.5 timme av magknip. Slutade med att jag tog med mig Emil ner i våran säng och efter en stund somnade vi båda två.
Imorse vaknade han när Simon gick upp och följde då med honom upp en liten stund, men sen när Simon skulle gå somnade vi om och vaknade inte fören strax efter 8. Låg kvar och myste en stund innan vi gick upp.
 
Jag har nu ätit lite frukost och Emil ligger på fårskinnet och leker. Måste ta tag i disken och sen borde jag baka en omgång kakor. Är ju dop på söndag och har inte gjort mycket alls. =/ Som tur är så gör Kristina både tårtor och bullar, så det slipper jag tänka på, är så tacksam!
 
Vid 13 idag blir det fika hemma hos Elin så gäller att jag får lite gjort nu på förmiddagen, sen efter det blir det lite mys tillsammans med Simon innan han ska iväg på innebandyträning. Nu börjar Emil låta lite missnöjd på golvet så är väl bäst att jag leker lite med honom!
 
Ha en fin dag!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0