Måndag

Jaha, då var det ny vecka då. Natten till idag var helt ok, han fortsatte vakna ett par gånger till under kvällen, men efter han fått lite mer mat vid 23.30 så somnade han ordentligt och sov då till klockan 3. Får hoppas att det går åt rätt håll nu =)
 
Idag har jag och Emil varit i Malmköping och hälsat på hos min farmor. Vi fikade, pratade, åt lunch, spelade alfapet och sen hjälpte jag henne med lite saker hon behövde hjälp med, var en mycket trevlig dag!
 
Nu sover Emil, ska alldeles strax väcka honom, och snart så borde Simon komma hem från jobbet. Han skulle ev åka ner till stan för att köpa skyddsplast till sin nya mobil, men jag ska till stan imorgon så sa att jag kunde köpa det åt honom då... Tycker han ska komma hem och umgås med oss istället =)
 
Blää, jag har verkligen ingen aning vad jag ska laga för middag idag, har så fruktansvärt dålig fantasi... =/ Får se om Simon har något roligt förslag...
 
Nej, nu ska jag ta och väcka lilleman så att han somnar bra ikväll sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0