Dålig uppdatering

Har varit lite dåligt med uppdatering nu på slutet, men får väl skylla på att jag har en del annat att pyssla med. 11 dagar är det nu kvar till våran stora dag! Kan inte förstå att det är så snart och ser mycket fram emot dagen! Även om det är bra att det är några dagar kvar eftersom vi har en hel del kvar att fixa med. =)  Har haft en del krångel, framförallt en stor besvikelse, men med underbara människor omkring oss så löser sig allting! Är så djupt tacksam för alla människor som ställer upp för oss och hjälper till inför denna dag! Det skulle aldrig klara oss detta utan er!!
 
Idag på förmiddagen var vi en sväng till ÖB för att inhandla en massa saker inför bröllopet, och på eftermiddagen har Simon jobbat och jag och Emil har haft Maria och Ebba på besök. En supertrevlig eftermiddag blev det!
 
Har precis suttit och fixat med lite bilder på datorn, Emil har precis somnat och jag ska sätta mig och pyssla lite innan Simon kommer hem från jobbet.
 
Imorgon blir det först lunch med Jonas, ett besök hos farfar på sjukhuset och sen på kvällen blir det några öl på stan! Ser ut att bli en härlig dag/kväll imorgon! =)
 
Trevlig kväll!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0