De bästa fyra månaderna i vårat liv

Idag blir våran älskling 4 månader och det är helt galet vad tiden har gått fort. Men jag har njutit av varenda dag och jag frågar mig fortfarande vad vi har gjort för att förtjäna en sån underbar son! <3
 
Jag och Emil började dagen med mys i sängen, vi vaknade vid kvart över åtta, men lämnade nog inte sängen fören närmare halv 10. En massa mys blev det och Emil var på strålande humör, vilket han är nästan jämt. Sen vid lunch gick vi hem till Elin för lunch och fika tillsammans med mammagänget. Supergod mat och lika trevligt sällskap som alltid. Efter det blev det ett besök hos farfar på sjukhuset där även Simon dök upp när han slutat jobbet.
 
Under kvällen har Emil fått sin första smakportion, det bjöds på päronpure. Första två tuggorna spottades ut igen, men den tredje åt han faktiskt, så då nöjde vi oss och han fick amma istället =)
 
Efter mys i soffan med hela familjen sover nu Emil, och Simon och jag myser nu framför körslaget. Blir dock tidigt isäng då jag är sjukt trött, har blivit lite snålt med sömn de senaste dagarna. Och det är inte Emils fel, utan det är helt mitt fel då jag inte kommit i säng fören sent.
 
Imorgon kommer Emils farmor och plastfarfar på besök.
 
<3 Jag är den lyckligaste människan i världen som har fått dig Emil! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Måna

Snälla söta du !

Ni har förtjänat honom genom att se till att detta lilla älskade under fått komma till världen och glädja oss alla!
Hahaha...vad spännande med fast föda ! visst är det kul att se hur de reagerar =)
Så underbart skönt för er att få lite egentid <3
vilken underbar bild...med de små fötterna i ett hjärta !
pussar till er

2012-09-22 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0