Fysiskt trött

Spinningspasset var underbart och det är så härligt att vara igång med träningen! Nu ska det sättas igång på allvar, nu vill jag ha tillbaka min tränade kropp igen. Känns så konstigt att inte ha tränat ordentligt på över ett år, men nu är det dags att sätta fart ordentligt. Ska börja med minst 2 pass i veckan, men målet är 3-4 pass i veckan, men det blir lättare sen när jag inte ammar längre.. Nu är det en del planering innan jag ska iväg. =)
 
Väl hemma efter träningen så var Måna här på besök, blev en snabbvisit påvägen hem från Uppsala där hon hade hälsat på Sandra. Efter att hon hade åkt hem och Simon åkt till jobbet för ett extrapass så la jag en supertrött Emil. Han hade endast sovit 40 minuter sedan kl 5.30, och när han somnat så la jag mig på soffan för en powernap. Blev en ganska lång sådan, men efter 1 timme och 15 minuters vila så känner jag mig lite piggare. Känner i kroppen att den inte riktigt är van att ta ut sig på det här sättet, men det ska den snart bli.
 
Efter våran eftermiddagssömn så har vi busat en massa i soffan och nu sover han en liten stund igen, tröttis! =)
 
Tror att jag ska ta och passa på att äta lite middag innan han vaknar, och sen blir det lite mys innan det är dags för honom att sova för natten.
 
Imorgon blir det mys med Simon och Emil på förmiddagen innan Simon ska iväg och jobba. På eftermiddagen får vi fikabesök av Maria och lilla Stella.
 
Ha en trevlig kväll! =)
 
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Måna


Fysiskt trötthet/aktivitet är bra, Cissi =) det ger mer energi för övrigt. Du är värd varenda minut du får för egen del och vill du använda den till träning för att få kroppen i form... i form, är väl inte rätt ord...den är i form... du har blivit så smal igen...men i den forna konditionen ! =)
Ha´en härlig kväll tillsammans med Emil! Detta underbara lilla liv ! <3

2012-09-04 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0