Överraskningsmiddag, spinning och långpromenad

Igår kväll hade vi överraskningsmiddag för Anna som fyllde 25 i måndags. Vi var ute och åt på papas tapas och de andra gick sedan ut. Jag åkte dock hem efter restaurangbesöket eftersom Simon var sjuk och jag hade lovat att ta Emil på morgonen så att han fick sova ut, och då ville jag inte komma hem så sent :)
Idag på fm var jag på spinning tillsammans med Linda, och sen på em var jag, Simon och Emil ute på långpromenad i det fina vädret, riktigt mysigt. Nu ikväll har Emil fått feber och varit riktigt gnällig, tror att han har somnat nu men är inte säker :/ håller tummarna att han mår bättre imorgon!! Lägger in några bilder från igår :)


Kommentarer
Postat av: Måna


Ang. bilden i mitten : Smart drag Cissi !! ;)
De andra är oxå fina ! =)

2012-09-16 @ 14:52:44
Postat av: Anna

Tack för en jättemysig kväll söta du <3

2012-09-16 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0