100-års fest och springtur i solen

Ny vecka och jag ska om en stund bege mig mot jobbet för en kvällstur. Helgen har varit riktigt bra, och jag känner mig rätt utvilad idag när det återigen är dags för jobb.
I lördags firade vi mina föräldrar som har och ska fylla 50 år. Var en riktigt lyckad kväll med god mat, dryck och trevligt sällskap. Igår så mådde man väl som man förtjänade, men det var det värt. Vi åkte hem mitt på dagen, men först åkte vi till Örebro för att hämta hem våran prins som hade spenderat helgen hos sin farmor. =)
 
Idag starade jag dagen med en springtur. Solen sken och det var riktigt underbart. Blev en sväng på 5km, men kändes riktigt bra och jag är för första gången på länge taggad på att ta tag i löpningen igen =)
 
 
Nu blir det lite lunch och sen jobb. =) Lägger in en bild på en av tårtorna från i lördags som jag gjorde.
 
 
Ha en härligt måndag allesammans!
 
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Bra jobbat! Jobbar också kväll, sen ledig till lördag <3

Svar: Härligt med långledigt =)
Cessan

2013-04-08 @ 13:51:37
URL: http://krypinhossimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0