Dag 6

Även idag hade gått superbra, han hade varit lite ledsen precis när han skulle sova, men det gick fort över och han hade sen somnat. Personalen tycker att det går jättebra för honom, så det känns ju skönt. Sista dagen imorgon nu sen en sista efterlängtad helg. Ångesten börjar krypa på att jag ska vara borta från honom hela veckorna. Kommer ju max träffa honom 2 timmar om dagen eftersom jag jobbar rätt sent. =/ Men men, sånt är ju livet! Och jag har ju tagit det här jobbet för att Emil ska slippa vara så mycket på förskolan, och det har jag ju lyckats med. På det 7 veckors schema jag lagt så snittar han 25timmar/veckan, och det är ju bra, så får vara glad för det. Men känns konstigt att träffa honom så lite =/
 
Nej, nu är det dags att sova, är helt olidligt trött, känns att vi somnade sent igår.
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0