Inskolningsdag 2 och spinning

Det hade gått jättebra för Emil idag också på förskolan, de hade varit ute hela tiden och Emil hade sprungit omkring och tittat på alla barnen. Brydde sig inte så mycket om att han gick iväg från pappa ibland. Imorgon ska jag vara med igen och då ska jag tydligen gå iväg en stund, ska bli spännande.
Medan de var borta så fick jag en del gjort, dock så hann jag inte ner till stan, utan fick ta det när Emil sov middag istället.
 
På eftermiddagen efter att Emil sovit middag så gick vi ner till Eskilsparken en stund. Efter maten så har jag varit iväg på spinning, hade glömt hur jobbigt det var, men skönt nu efteråt! =)
 
Nej, dags att krypa i säng!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0