Mysig dag!

Fick sovmorgon idag, vilket var välbehövligt, har varit riktigt trött ett par dagar nu... Vid 10.30 gick vi sedan ner till Eskilsparken för att träffa Bitte, Patrik, Agnes och Gustav, blev först lite lekparkshäng innan vi gick ner till stan för att äta lunch. Var ett tag sen vi sågs sist, så var trevligt att umgås lite. =)
 
På eftermiddagen har vi inte gjort så mycket, och nu är Simon nere på stan och äter middag med kompisar, Emil sover och jag sitter här. =)
 
Igår em var jag och Simone ute och gick 5 km i vilsta, testade då att jogga lite lätt också (visserligen bara 600m). Har inte sprungit nåt alls sen jag gjorde illa foten, men trodde att det skulle gå bra att springa på den nu. Och kände ingenting alls medans jag sprang på den, men under kvällen blev den lite svullen och jag hade ont i den igen, har även känt lite idag, men inte så mycket... Så är väl bara härda på =)
 
Imorgon kommer mamma hit och är här över helgen, sen på måndag så ska jag, hon och Emil åka till Helsingfors, ska bli supermysigt! =)
 
Nej, nu ska jag fortsätta med fotoalbumet, och sen sova!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Simone

Nej! Fick du ont? Det var ju inte så bra.

Jag fick också ont i knäna. Idag är det lite bättre igen så jag tänkte testa cykla i morgon istället för att belasta knäna. Foten min kändes ok iaf :)

2013-08-01 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0