1 mil på en tisdag

Helgen som gick var jag och Emil uppe hos mamma och pappa. Gick rätt bra att köra upp trots vädret, fick köra sakta bara :)
Blev en lugn helg fylld av kvalitetstid.

Ikväll har jag och Simone sprungit milen, kändes mycket bättre än sist, även om jag hade väldigt tunga ben efter att jag sprang igår med. Men rent fysiskt kändes det bra idag, men tiden blev samma som sist, men det berodde på att det var så in i helsicke halt och ingen av oss hade broddar. 
Så nu har vi haft två riktigt tunga milpass, så nästa kan ju bara bli bättre :)

Nu ligger jag i soffan och ser på morden i Sandhamn, första avsnittet, och äter choklad :) snart blir det sovdags! 


God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0