3:e advent

Den här dagen har varit lika bra som resten av helgen. 

Började dagen med att sovmorgon, sov till klockan 9 då Emil kom in och väckte mig, finns inget bättre sätt att vakna. Blev sen lite mysig adventsfrukost :) 




När Emil sov middag så passade vi på
att storstäda hela lägenheten, så nu blir det lite enklare att städa nästa helg, speciellt om vi lyckas hålla efter under veckan. :)

På em var jag till gymmet med Simone, och en sak är säker, jag kommer ha träningsvärk imorgon. 
Och veckans summering är 25km löpning uppdelat på 3 pass, och 2 stycken gympass. :)




Nu ikväll så har Simon bakat bröd och sen har vi gjort pepparkakshus :) 


Nu ska jag bara hänga en tvätt och sen blir det sängen.

Hoppas att ni haft en härlig helg! 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0