Dan före dopparedagen

Visserligen är det julafton när inlägget skrivs, men tänkte skriva om gårdagen :)

Var en sådär lagom stressad, lite förvirrad dag igår, precis som det ska vara dagen före julafton. Trots att kag sedan minst en vecka varit klar med alla julklappar blev det ändå så att jag var tvungen att besöka stan igår för att göra ett byte. Och fy f*n säger jag bara, jag var ju inte direkt ensam :p

Blev en joggingtur i blåsten igår, 7 riktigt tunga kilometer, på en rätt bra tid. Så summa sumarum så var jag riktigt nöjd, även om jag fick slita hårt :)

Igår kväll så griljerade Simon skinkan och jag bakade polkagristryffel. Sen slog vi in sista julklapparna och myste framför tvn. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0