Fullspäckad onsdag

Den här dagen har gått i full fart! Började med jobb 7.30-15. Var julpyssel med fika på Emils förskola idag så passade på att flexa lite så att man hann vara med en stund :) Emil tyckte inte det var så superspännande att pyssla, iallafall inte när han inte fick kladda målarfärg överallt. Så vi fikade och lekte sen med bilar en stund innan vi gick. Dock blev det tydligt att han trivs väldigt bra på förskolan för han blev jätteledsen när vi skulle gå.

Åkte sen direkt till min mormor för att äta middag. Väl hemma så blev det nästan direkt dags att sova för Emil. Efter att han somnat så slumrade jag i soffan i 10 minuter innan jag tog mig i kragen och gav mig ut och sprang. Var tungt från start till mål, men känns skönt att kunna bocka av 7km löpning :) 

Medan jag tränade så bakade min älskling chokladmuffins som jag nu mumsat på i soffan.  
 Nu blir det snart sängen! Två dagar kvar innan helgen, eller ja 1,5 om man ska vara petig :)




God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0