Ledig helg

Njuter till hundra procent av min lediga helg tillsammans med båda mina pojkar :)

Igår kväll bakade vi pepparkakor och drack julöl. Och just julölen är viktig vid pepparkaksbaket :) 




Idag fick Simon sovmorgon. Jag och Emil hade en mysig morgon med risgrynsgrötsfrukost och en massa gos.
När Simon vaknat och ätit frukost så åkte vi till Tuna park en sväng, Emil behövde vinterkängor.

På eftermiddagen var det sen äntligen dags för "egentid" för mamman i familjen och den skulle spenderas med min fina Linda. Hade inte några planer alls för vad Vi skulle göra när hon kom och hämtade mig, men bestämde oss efter en stund för att åka till Ikea i Västerås :)
Blev lite shopping på Ikea och sen en sväng inne i köpcentret. Efter det åkte vi tillbaka till Eskilstuna och åt middag på papas tapas. Underbart god mat och så skönt att kunna sitta ner och äta i lugn och ro ( alla småbarnsföräldrar vet vad jag menar ;)). Personalen stressade oss dock en del, men försökte ignorera dem så gott jag kunde :)

Väl hemma har det blivit häng i soffan med min älskling. Imorgon är det min tur  att få sovmorgon, och senare på dagen blir det gymmet med Simone! :)

Hoppas att ni har en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0