Lördag

Ännu en dag till ända, har varit en riktigt lugn härlig dag. 

Dagen började med att jag fick (en välförtjänt) sovmorgon ända till kl 9. Så kände mig riktigt pigg när klockan ringde, och ännu gladare och piggare blev jag när våran lilla skatt kom inspringande i sovrummet och gav mig en kram. <3

Under förmiddagen gjorde vi inte så mycket, lekte med Emils julklappar :)

På eftermiddagen så åkte Simon till jobbet och jag och Emil åkte hem till Simone och Agnes en stund för att leka.  Kom sedan hem lagom till att laga middag och efter den så blev det ett bad för Emil.
Efter att han fått på sig pyjamasen så blev det lite mys i soffan med frukt och russin framför Nicke nyfiken.

Nu sover han gott sedan snart en timme och jag hänger i soffan... Imorgon blir det en date med Linda och barnen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0