Minijul

Jaha, 2 dagar kvar tills julafton och vintern lyser med sin frånvaro. 7 plus känns ju inte riktigt som jul, men det blir vad man gör det till! Och jag tänker ha den bästa jul man kan, för jag ska få fira den med en massa underbara människor. 

Vi börjar idag med att fira minijul i malmköping ihop med min faster och hennes man, mina kusiner, mitt lilla kusinbarn, mina föräldrar, min bror och min farmor. 
Sitter nu i soffan och slappar lite, ska läsa lite i vi föräldrar som kom häromdagen. Emil sover middag och Simon är och hämtar Fredrik vid tåget. När Emil vaknar sen så ska vi åka :)

Igår klädde vi granen :) Emil kollade storögt på den imorse när han kom upp,kände lite på kulorna,  men sen lät han den vara :)


Hoppas att ni har en härlig fjärde advent och inte är allt för stressade :)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0