Riktig myshelg

Jag och Emil har haft en riktig myshelg, tyvärr så har Simon jobbat, men vi har gjort så gott vi kunnat.
 
Igår lallade vi runt hemma på förmiddagen, jag plockade och städade lite plus att vi sov en tidig förmiddagsvila. Vid 11-tiden åkte vi ner till stan för en lunch och lite shopping på kappahl där de hade rea. Blev en del inhandlat! =)
Påvägen hem så köpte vi med oss fika, då vi skulle få finbesök av Måna och H-I på eftermiddagen. En lugn och härlig eftermiddag med fika och mys mellan farmor/plastfarfar och sitt barnbarn. De åkte sen vidare mot Arlanda för att idag åka på 2 veckors semester =)
På kvällen stack jag ut på en joggingrunda i den härliga vinterkvällen. Var första löpturen på länge där allt kändes riktigt härligt, jag njöt hela turen. Shit vad jag har saknat löpningen! =)
Kvällen bjöd på film och mys i soffan tillsammans med Simon <3
 
 
Idag på förmiddagen åkte jag iväg och tränade på gymmet, gick bra men kändes att det var 3e dagen i rad med träning, så imorgon blir det vila.
Efter lunch så gick Simon till jobbet medan jag och Emil åkte ut till Ärla för att spendera em med Linda och hennes fina familj. Precis lika underbart som vanligt, så nu är jag fulltankad med ny energi! <3
 
Nu ikväll har jag lagat lite barnmat och bara slappat i soffan, nu är det dags att förflytta sig till sängen.
 
Hoppas att ni också haft en härlig helg, min helg har fyllt mig med en massa ny energi. (Ändå minuset har varit att Simon jobbat, men har hunnit setts en del iaf)
 
KRAM
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0