En riktigt härlig dag!

Idag har jag och Emil spenderat dagen i Örebro tillsammans med hans farmor, låtsasfarfar och farbror. Dem fick kvalitetstid med en superglad Emil och jag fick trevlig sällskap. =) Jag och Måna gick en sväng på stan och sen på eftermiddagen så kom Patrik över på fika.
Dagen hade inte kunnat varit bättre, tack för idag! <3
 
Efter att Emil somnade ikväll så har jag tvättat upp lite kläder åt Emil, nu i storlek 80. Dock så såg de gigantiska ut så får väl se om han kan ha dem. =P Sen har jag även kollat på "Mia på Grötö" från igår, var riktigt bra!
 
Imorgon på fm så ska jag och Emil hem till Jonas och Marie-Helene på fika, äntligen ska jag få träffa lilla Adrian, ska bli supermysigt med lite bebisgos! =)
På kvällen blir det AW med jobbet, blir kul att träffa alla igen!
 
Nej, nu borde jag hoppa i säng så att jag orkar med morgondagen!
 
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0