Förskyld

Ja, tyvärr så vaknade jag upp med ont i halsen och helt tjocka bihålor imorse, så nån träning blev det tyvärr inte. Istället så tog jag en rejäl sovmorgon då Simon var snäll och gick upp med Emil. Klev inte upp ur sängen fören efter 11, det var välbehövligt! =)
 
Efter att vi fått i oss lite lunch så spenderade vi eftermiddagen på stan, bytte en av Emils julklappar då han fått dubbletter samt köpte lite presenter. Blev även ett par skidbyxor till mig inför skidsemester i slutet av januari, fick pengar av mamma o pappa i julklapp för att köpa det. =)
 
Nu ikväll har jag lagat lite barnmat åt Emil, och sen har det mest blivit slappande. Emil har för första gången på väldigt länge inte krånglat alls ikväll (än sålänge, peppar peppar) Håller tummarna att en förändring är på gång!
 
Nu ska jag fortsätta med Emils fotoalbum en stund innan läggdags, Simon spelar FIFA =)
 
Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina Linda igen! <3 Ser mycket fram emot detta!
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0