Gymmet och en sväng på stan

Jag och Emil började våran dag vid 6.15, men vid 8 kände jag att jag hade sovit några timmar för lite under natten (kom inte i säng fören vid 24) så då väckte jag Simon och la mig och sov ett par timmar till. När jag sen väl kom upp blev det bara att kasta i sig lite frukost och på med träningskläderna då jag skulle ner till gymmet för att träna med Amelie. Blev ett riktigt bra pass så nu lär jag ha lite svårt att gå igen imorgon =P Men ska ju kännas att man har tränat =)
 
Sen efter lunchen så promenerade jag och Emil ner till stan, hade några ärenden att uträtta. Hade dock väldigt trötta ben innan jag var hemma igen.
 
Ikväll har jag inte gjort så mycket, är rätt trött i både kroppen och i huvudet så blir häng i soffan. Finns iallafall en del att se på tv ikväll så ska väl inte klaga =)
 
Imorgon så ska jag och Emil åka till örebro över dagen och hälsa på hans farmor och farbror, ska bli mycket trevligt! =) 
 
God Kväll! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0