Friskförklarade

Tjohoo, nu är vi alla tre friskförklarade från magsjukan och kan vistas ute bland folk igen. =)
Simon jobbar kväll idag och jag och Emil roade oss ute i lekparken idag på eftermiddagen. Nu sover han gott och jag slötittar på fotbollen, verkar ju dock inte gå så bra.
 
Imorgon förmiddag så ska jag och Emil åka till biltema i Västerås. Pappa köpte en cykelkärra åt oss på biltema i Borlänge (då de var slut i Västerås), men när vi packade upp den så var det punktering på 2/3 hjul. Suck!! Så blir att åka dit imorgon för att få 2 nya slangar. Så det är vad vi ska roa oss med på förmiddagen imorgon. Eftermiddagen är oplanerad så om nån känner för att hitta på nåt så är det bara att hojta till! =)
 
På lördag ska Emils farmor komma hit och vara barnvakt då vi ska på bröllop, ska bli riktigt roligt och härligt med lite vuxentid. Lyxar även till det med att bo på hotell under natten så att vi ska få sova ostört! Så det ser vi fram emot!
 
Nej, ska ta och sätta mig med fotoalbumet en stund innan Simon kommer hem från jobbet. Då blir det lite kvällsfika innan det är bums i säng! =)
 
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0