Gäller att passa på

Simon har nu varit ledig två dagar och de två dagarna har vi utnyttjat på bästa sätt!

Gårdagen spenderades ute hos Linda, och det var en av de bättre dagarna på mycket länge. Gjorde egentligen inte så mycket mer än bara umgicks. Hängde på pooldäcket och det blev även en del badande i poolen =) Åkte inte hem fören vid 18.15 så när vi kom hem så var det bums i säng. Går ju bra att åka hem sent när vi båda är med och en kan hålla Emil vaken =)
 
Idag var det inte riktigt lika fint väder, har blåst en hel del, så dagen idag har spenderats på parken zoo. En himla mysig dag med min lilla familj. <3 Då Emil somnade strax innan vi skulle åka hem så passade jag på att gå hem så att Emil kunde få sova i vagnen. Väl hemma så var jag rätt trött i benen, men kändes ändå bra att ha tagit en ordentlig promenad. Kvällen avslutades med besök av Amelie och Zack. =)
 
Imorgon blir det lite lek på förmiddagen, antagligen i någon park om vädret är fint. Sen på em blir det ett nytt besök till parken zoo, men denna gång för att se Mora Träsk. Tror att Emil kommer tycka att det är rätt roligt. Simon jobbar dag, men åker dit direkt efter jobbet och hinner förhoppningsvis dit precis i tid tills de börjar.
 
Hoppas att ni haft en fin dag! Nu ska jag sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0