Örebro

Idag på förmiddagen så kom vi hem från Örebro där vi tillbringat hela veckan. Har varit en rätt bra veckan med några tråkiga inslag.. men till största delen en mycket bra vecka som spenderades med fina människor. Har hunnit med att träffa flera som vi inte träffat på länge och som var härliga att återse! <3
 
Trots en härlig vecka är det riktigt skönt att vara hemma igen. Eftermiddagen spenderades i Eskilsparken tillsammans med Amelie och Zack, samt Danne och Lenora. Efter det kom Simon och hämtade Emil och jag hängde på hem till Amelie och åt american pizza tillsammans med hennes pappa och hennes syskon, mycket trevligt. Hängde där tills Amelie, Lisa och Ida skulle iväg på fest, och då drog jag hem. Blev sedan ett glas vin i soffan framför skärgårdsdoktorn och nu ska jag snart lägga mig i sängen med en bok =)
 
Helgen innebär för min del jobb då jag ska jobba både imorgon kväll och söndag kväll. Hoppas att ni har en trevlig helg =)
 
Simons sista vecka har bjudit på strålande solsken!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0