Regn!

Ja nu öser regnet ner, men man ska väl inte klaga. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg när det regnade så här mycket sist, så var nog nån månad sedan :)
 
Har idag spenderat stora delar av dagen hemma hos Jonas, Marie-Helene och Adrian. Blev bjuden på supergod tårta, blev även lek med barnen och en massa snack (då båda sötnosarna sov rätt länge). En mycket trevlig dag helt enkelt.
 
Simon kom sedan och hämtade oss då det precis börjat regna när vi skulle röra oss hemåt. Blev en sväng ner på stan först då Simon hade några ärenden att uträtta. Jag gick in på Gina Tricot en sväng och hittade ett par jeans som var nedsatta till 99kr. Ja tack!
 
Nu åkte Simon precis till jobbet och jag ska snart sova... Har varit jättetrött under kvällen, och blir ju jag som får gå upp med Emil imorgon bitti också, så lika bra att sova tidigt när man väl är trött =)
 
Imorgon blir det en sväng till bibliotekets lekhörna på förmiddagen, vi behöver ju hålla oss hemifrån då Simon gärna vill sova ostört och lekparken känns inte så lockande. På eftermiddagen får vi se vad vi hittar på, nåt behöver vi väl hitta på så att Simon håller sig vaken =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0