Sommardagar

Helgen som var bestod ju för min del av jobb medan Simon njöt av de sista semesterdagarna tillsammans med Emil. Nu är vardagen tillbaka och Simon är inne på tredje dagen av jobb idag. Nu ska han dock vara ledig torsdag och fredag vilket blir härligt. Hoppas på mera fint väder så att vi kan vara ute och njuta hela familjen. =)
 
I måndags var vi ute hos Linda och hennes familj, där även Lindas syskon var på besök. En supermysig dag blev det och full fart var det med alla barn och hundar =)
När jag och Emil kom hem så gick vi hem till Amelie och Zack, köpte med oss lite mat och sen blev det lite lek för pojkarna innan vi gick hem för att sova. Dock gjorde Emil en supervurpa då han klev på en bil, precis innan vi skulle åka hem, så blev lite ledsna miner. =/
 
Igår (tisdag) så tillbringade vi hela dagen i Örebro och Nora. Sandra, Magnus och Minna var där på besök så då var ju jag och Emil tvungna att åka dit på ett besök. Förmiddagen spenderades i Nora tillsammans med Leif och Siv. På eftermiddagen åkte vi tillbaka in till Örebro och myste i stadsparken och åt middag/fikade på gröna grodan. En supermysig dag full med kvalitetstid <3.
Slutet blev dock inte riktigt lika bra då Emil krånglade ett par timmar när vi väl kom hem och somnade inte till hårt fören efter tolv. Bättre lycka nästa gång =)
 
Förmiddagen var rätt gnällig då Emil var supertrött efter natten av dålig sömn, men ändå så ville han inte sova någon middag på förmiddagen. Men efter en 2.5 timme lång middagslur på em, då jag tillslut fick väcka honom, så var han på lite bättre humör, en stund i alla fall. ;)
När han vaknat så gick vi ner till Amelie och Zack och lekte med dem, kom hem strax innan läggdags och nu sover han gott. Var en mycket trött kille som somnade bums och sedan läggning inte sagt ett ljud =P
 
Simon jobbar kväll (för tredje dagen i rad), så tror att jag ska bädda ner mig i sängen och lyssna på min ljudbok, och sen sova tidigt!
 
Imorgon blir det häng ute hos Linda igen, hoppas på sol! =)
 
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0