Konstigt väder

Ja, idag vet jag inte riktigt vad ajg ska säga om vädret. På förmiddagen när jag och Emil tog en promenad till Jonas för att lämna lite grejer han glömt här så snöade det, och inte så lite heller. Väl där böev jag bjuden på te, och sen när jag ska gå hem så är det strålande sol och klarblå himmel, var kom det ifrån liksom?! Sen senare på em när jag låg och spelade på mobilen i soffan då vräker regnet ner. Jaja, är väl våren som är på gång kanske?! =)
 
Igår blev det först träning på förmiddagen och sen på eftermiddagen så kom Jonas och Adrian på besök. Var mysigt att få gosa lite bebis och snacka lite skit. Sen på kvällen så var jag och Emil hemma hos Amelie och Zack. Blev bjudna på middag, och tittade på Gladiatorerna, jättetrevligt!! Och jag är så stolt över Emil, för han somnade på Amelies soffa, och sen lyckades jag bära ut honom till bilen och sen in i lägenheten och han fortsatte sova! Det kändes som ett härligt steg framåt, för det betyder att man faktiskt kan vara borta nån kväll ibland utan att det sabbar hela nattsömnen. Visst nästa gång kanske det inte går lika bra, men nu vet jag att det går ibland iallafall =)
 
Ikväll händer inte så mycket, har precis ätit middag och nu blir det film, chips och vin i soffan! Imorgon bitti blir det traditionsenlig mysfrukost framför vasaloppet, innan det sen blir det dags för ett nytt pass cirkelgym. Får se hur länge träningsvärken sitter i denna gång, efter förra passet hade jag träningsvärk till och med onsdagen =)
Sen på kvällen blir det lite jobb för min del. =)
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!
 
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0