Påskhelg och magsjuka

N'stan en vecka fick Emil vara frisk innan det var dags för nästa sjukdom, nu var det dags för magsjuka. Och även denna gång har även Simon blivit smittad, medans jag har klarat mig. Man kan väl inte säga att Simon haft den bästa starten på sin pappaledighet, men nu kan det bara bli bättre =)
 
Har varit ledig idag vilket har varit underbart, klart att det hade varit bättre om mina älsklingar varit friska men man får göra det bästa utav det ändå! Simon har som tur mått mycket bättre idag, så bra att han har kunnat äta nästan som vanligt. Och eftersom jag ska jobba imorgon så åt vi lite påskmiddag ikväll, blev lite ägg, köttbullar, prinskorv, skinka och påskmust. Supergott =)
 
 
 
Ikväll har vi tittat på Lets Dance och käkat lite godis. Har ätit alldeles för mycket godis igår och idag (och påsken har bara börjat!?!) så tog mig i kragen och stack ner till gymmet idag mitt på dagen. Var riktigt tungt då det var flera veckor sen senaste gympasset, men skönt när det var gjort. Och kändes lite bättre att käka godis på kvällen då ;)
 
Har skippat påskpyntet i år, eftersom Simon och Emil skulle firat påsk i Örebro och jag skulle jobba lördag och söndag. Nu bev dem ju hemma, men orkade ändå inte ta fram nåt pynt... har köpt en kruka påskliljor iallafall och några påskharar, det får duga =)
 
 
Nu blir det sängen! God Natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0